Razem Lepiej!

Razem Lepiej!

środa, 24 kwietnia 2013

Pamiątka

Pewnego dnia, kiedy byłam jeszcze w ciąży, otrzymałam wiadomość od mojej znajomej, która mieszka w Holandii, przez co kontakt mamy sporadyczny i jedynie internetowy.
Napisała mi, że bardzo jej się podoba jak przeżywam swoją ciążę na Facebooku i że powinnam te posty wszystkie zebrać, wydrukować i zachować na pamiątkę.
Co jakiś czas przypominają mi się te słowa. Oczywiście nigdy nie zdążyłam tego zrobić, ale chyba M. miała rację - byłaby to świetna pamiątka.
Tak więc dzisiaj postanawiam uroczyście, że wszystkie te posty, publikacje w blogach, oraz fragmenty maili, dotyczące moich ciążowych przeżyć zbiorę chronologicznie ułożone w jednym miejscu.
Myślę, że większość trafi właśnie tutaj. Całość faktycznie wydrukuję i ukryję razem ze starymi zeszytowymi pamiętnikami.
Gdybym miała córkę, pewnie podarowałabym jej to na 18 urodziny. Ale wątpię, aby syn mój w wieku nastoletnim wykazywał zainteresowanie ckliwymi maminymi opowieściami.
Sama więc sobie w te jego 18 urodziny wyjmę pożółkłe już kartki, winko otworzę i z łezką w oku poczytam jak to było przerażająco ;)

3 komentarze:

  1. Witaj, trafiłam na Twojego bloga przez Baby in the house :) też lubię się tam zaczytać :) też mam na imię Marta, ale z ZG nie jestem, za to ze Szczecina, więc już nie tak daleko :)
    Hmm Syn może w wieku 18lat faktycznie szczególnego zainteresowania nie przejawi, ale za kolejne 18 to pewnie owszem owszem :) Będę zaglądała, a tytuł bloga-bardzo wymowny i ma w sobie MOC! Pewnie, że sobie dacie radę! pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://mama2c.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam jutro na mojego bloga po wyróżnienie, dziś szykuję dopiero wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyróżnienie już dostałam, bo właśnie przeczytałam pierwsze komentarze na moim blogu. Baaardzo miłe :) Dziękuję!

      Usuń