Razem Lepiej!

Razem Lepiej!

wtorek, 21 października 2014

Krótko i treściwie

Tęsknię za moim blogiem i za czytaniem innych blogów.
Czekam z niecierpliwością, aż trochę zwolnimy, chociaż obawiam się, że my już po prostu mamy takie tempo i bez niego nie będziemy potrafili żyć.

Jeszcze trochę i przeprowadzimy się do naszego mieszkania. Myślę, że potrzeba nam około miesiąca. Niby niewiele miało być tego remontu, ale każda rzecz trwa.
Jednak już powoli cel majaczy na horyzoncie...jesteśmy bliżej mety, niż dalej.

Do końca roku pozostało niecałe dwa i pół miesiąca.
Myślę, że powinnam już pomału zacząć pisać podsumowanie...obawiam się, że jeden post, to za mało, aby je w nim zmieścić.
A to przecież jeszcze nie koniec... :)

Teraz jest dobry czas.
Spełniona jestem, spokojna i zadowolona.
Chyba wszyscy jesteśmy w takim fajnym stanie.

A dzisiaj pewnie wygram 7 milionów w lotto, bo przecież moje marzenia są na fali spełniania się, więc dlaczego by i nie to?
A nawet nie będę samolubna - niech i jeszcze ktoś wygra. 3,5 też mnie ucieszy :P

4 komentarze:

  1. fajnie napisalas, ja chetnie wygralabym te 3,5 mln:-) dzieje sie u Was, tyle pozytywow,az sie chce zaglądac.

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :)
    ja tez gralam i mnie zadowoli nawet pare tysiakow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, mnie na chwilę obecną zadowoli nawet kilka stówek :) Tyle, że nie grałam więc...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze sie, ze znow wyszlo dla Ciebie slonko, dobrze sie powodzi, jestes spokojna i szczesliwa!

    OdpowiedzUsuń