Razem Lepiej!

Razem Lepiej!

sobota, 15 czerwca 2013

Wakacje

Trzy lata temu leciałam z A. na tydzień do Tunezji. Nasze bagaże zmieściły się w 2 średniej wielkości walizkach i torebkach podręcznych.
Dzisiaj pakujemy się nad morze. Ja, mama i Sebastian. Dodam, że pobyt mamy z pełnym wyżywieniem. Ja zmieściłam się w tej samej walizce, co do Tunezji, mama ma sporą torbę, ale wrzuciłyśmy tam na wszelki wypadek garnek elektryczny, po 2 talerze, sztućce i kubki.
Mini ma tyle bagażu, że zaczynam powątpiewać, czy zmieścimy się w samochodzie ( a i tak jedziemy taty, bo większy), czy może pożyczyć sobie z firmy ciężarówkę :)
I już wiem, że te wakacje na pewno będą inne niż dotychczas.

Jutro z rana wyruszamy, oby prognozy pogody się sprawdziły! To już będzie połowa sukcesu.
Znikam więc na zasłużony odpoczynek :)

4 komentarze:

  1. Hehe, znam to :) I że tak powiem, to koszmar wakacji z dzieckiem, te pakowanie, przewidywanie, co dziecku może być tam potrzebne (czytaj-sandały, kalosze, adidasy... itd itd). Przeraża mnie pod tym względem nasz wyjazd w góry z dwiema dziewczynami, pół bagażnika samych pampersów chyba będzie :) W każdym razie Wam życzę cudownej pogody, wspaniałych humorów, dużo śmiechu i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie czeka pakowanie na tydzień z dwójką maluchów i przy okazji na wesele i aż się boję ;) sama zawsze miałam małe bagaże, ale przecież dziecku to i to się może przydać, a starszy zabawki sam wkłada i podstępem muszę część wyciągać. Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci aby te wakacje choc tak różne od dotychczasowych były niezapomniane. Mam nadzieje, ze pogoda i chumory Wam dopiszã. I że odpoczniesz za wszystkie czasy. Baw się dobrze, a po powrocie zdaj dokladna relacje jak było !

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tam wakacjowicze? Wakacje udane? Jak się bawicie?

    OdpowiedzUsuń