Razem Lepiej!

Razem Lepiej!

sobota, 25 lipca 2015

Pomidorowa

Syn wraca po kolejnych, tygodniowych wczasach.
W jego pokoju czeka kilka niespodzianek... dzisiaj zorientowałam się, że chyba strasznie tęskniłam, bo z prawie każdej wyprawy na zakupy przyniosłam również coś dla niego.

Rozmawiamy przez telefon
-Synku, co Ci zrobić na obiadek, jak wrócisz?
-Ziupe!
-A na jaką masz ochotę?
-Pomidololową....ale koniećnie ź makalonem!

I to mi się podoba!
Wie chłopak czego chce.

A na kuchence oczywiście "pomidololowa" robi się od rana :)


P.S. Tymczasem matka na przymusowej diecie - stężenie glukozy po 2h ponad normę.
Żegnajcie lody!
Good bye arbuzy!
Sayonara czekoladko!
Sia pyszna tarto z kremem i owocami!
Do zobaczenia jogurty!

Chlip! chlip!...:(

5 komentarzy:

  1. Nie martw się! Ja jeszcze w ciąży nie jestem, a glukoza ponad normę. Grunt to właściwe odżywianie - wybieranie produktów o niskim indeksie glikemicznym. Ale małe grzeszki tez są ok!:) oby nie wciąż i wciąż ;)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie ciezko bez slodkosci,ale czego sie nie robi dla malenstwa;-) narobilas mi smaka na pomidorowa;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz rade :D buziak!
    Pomidololowa to jest to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, pomidorowa to u nas tez hit! I spaghetti :) Generalnie cóka wszystko co z pomidorami ma związek :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, na pomidorówkę, to wszystkie trzy mogłybyśmy przyjechać witać Sebcia :)
    O rany, ale współczuję :( Bez słodyczy?? OMG!

    OdpowiedzUsuń