Razem Lepiej!

Razem Lepiej!

czwartek, 23 kwietnia 2015

Piniondze to nie fszysko...ale fszysko bez piniendzy to....

kto oglądał, ten wie co ;) 
To hasełko pochodzi z jednego z moich ulubionych polskich filmów.
Cóż dodać...sama prawda. 
Tak jak i prawdą jest, że pieniądze szczęścia nie dają.
Dopiero zakupy :) 

I tą właśnie myślą kierowana, a także wrażeniem, iż coraz bardziej przypominam wyglądem Bukę z Muminków, spędziłam w ostatnim tygodniu kilka owocnych godzin na Allegro. 
O właśnie! 
Ja bym zmodyfikowała w ogóle tę myśl  o pieniądzach i zakupach...gdyż mnie największe zakupowe szczęście daje Allegro właśnie. 
Bo tylko dzięki temu wynalazkowi ubrałam się na następne 6 miesięcy za 250 zł :D 

To nieprawdopodobne jak odebranie paczki pełnej ciuchów, która  nie nadwyrężyła szczególnie stanu mojego konta, może poprawić humor. Jeszcze się nie ubrałam, a już się lepiej czuję! 

I wreszcie będzie wygodnie!

A tak na poważnie... od tych trzech tygodni, kiedy znów zaczęłam pracować, przebywać z ludźmi i mieć poczucie, że jestem w czymś niezła i do czegoś przydatna, czuję się o niebo lepiej! Poczucie własnej wartości na plus, poczucie sensu na plus i ogólnie samopoczucie na wielkim plusie. 

W styczniu potrzebowałam odpoczynku, ale widzę, że wystarczyły dwa miesiące w domu, żebym zaczęła gnuśnieć, Fakt, że akurat nałożyły się na to różne przykre zdarzenia. 
Jednak dochodzę do wniosku, że nie jestem stworzona do bycia boginią domowego ogniska. Zrozumiałam,że potrzebuję czegoś więcej, by czerpać z własnego życia satysfakcję. 




2 komentarze:

  1. O, ja tam zawsze wiedzialam, ze nie nadaje sie na gospodynie domowa. Nie zebym byla jakas swietna "byzneswomen", ale na dluzsza mete, w domu kota dostaje i wszystko mnie wkurza! Nawet maz i dzieci sa do wytrzymania (zazwyczaj) tylko przez weekend, potem zaczynam juz marzyc o kawie wypitej w spokoju i bez "A wiesz gdzie jest...?" oraz ciaglego "Maaaaamoooo!". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba realizować siebie. Kobieta stricte domowa często nie jest doceniana przez najbliższe otoczenie. Warto mieć pracę i pasję. Pozdrawiam i życzę spełnienia.

    OdpowiedzUsuń